دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات بازاریابی آنلاین

دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات بازاریابی آنلاین

سایت رسپانسیو یا واکنشگرا چیست؟

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷ ق.ظ

با توجه به افزایش روز افزون موبایل ها و تبلت ها ، دیگر استفاده از وسایلی مانند لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی برای انجام کارهای معمولی تقریبا به صفر رسیده است ، از این رو استفاده از موبایل ها و تبلت ها رو به افزایش است.

مردم برای چک کردن یک سایت دیگر نیازی ندارند که مانند قدیم کامپیوتر شخصی خود را روشن کرده و وارد سایت شوند و برای این کار از موبایل و تبلت استفاده می کنند.طراحی وب سایت ریسپانسیو (RWD) ، یا واکنشگرا یک فرآیند طراحی سایت است که باعث می شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاه ها و صفحات نمایش مشاهده شود.

محتوا ، طراحی و عملکرد در تمام دستگاه ها مطابق با همان دستگاه می باشد.این به این معنی است که کاربر هم می تواند سایت را در مانیتور کامپیوتر شخصی ، هم در لپ تاپ با ابعاد بزرگتر و هم در موبایل و تبلت خود با هر سایز صفحه نمایش مشاهده کند.یکی از فریم ورک های مهمی که در طراحی سایت رسپانسیو استفاده می شود ، فریم ورک بوت استرپ است.

1*qF8LfAwUhl57g9T0BVvVdg.jpeg

تعریف فریم بوک به زبان ساده

یک فریم ورک مجموعه ای استاندارد از مفاهیم ، شیوه ها و معیارهای مربوط به برخورد با هر نوع مشکلی است که در صورتی که حل نشود می تواند باعث ایجاد مشکلات جدید شود.

در دنیای طراحی وب ، اگر بخواهیم تعریف ساده تر از فریم ورک ها داشته باشیم می گوییم : یک فریم ورک به عنوان یک بسته از ساختار ، فایل ها و پوشه کد های استاندارد مانند css و html و js و … است ، که می تواند برای حمایت از توسعه وب سایت ها ، به عنوان پایه ای برای شروع ساختن یک سایت استفاده می شود.در سال های اخیر با توجه به افزایش استفاده از دستگاه های هوشمند و تلفن های همراه ، طراحی وب سایت ریسپانسیو بسیار اهمیت پیدا کرده است.

امروزه بیش از نیمی از ترافیک وب سایت ها از طریق تلفن های همراه می باشد.همچنین گوگل از سال 2015 ، طراحی سایت ریسپانسیو (RWD) را یکی از عوامل رتبه بندی اعلام کرد.

چگونه بفهمیم یک سایت ، ریسپانسیو طراحی شده است ؟ ....

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

سایت رسپانسیو یا واکنشگرا چیست؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی