دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات بازاریابی آنلاین

دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات بازاریابی آنلاین

گوشی گلکسی ای 31 سامسونگ امروز به صورت رسمی معرفی شد؛‌ محصولی که قصد دارد بازار گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت را به یک کلاس بالاتر ارتقاء دهد. این گوشی در مقایسه با پسر عموی خود یعنی گلکسی ام 31 باریک‌تر به نظر می‌رسد و این را مدبون صفحه نمایش سوپر امولد بلندتر و 6.4 اینچی خود است. همچنین، اسکنر اثر انگشت این گوشی به جای پشت بدنه، در زیر صفحه نمایشتعبیه شده است.

صفحه نمایش گلکسی ای 31 دارای وضوح تصویری +FHD بوده و یک بریدگی U شکل در قسمت بالای آن به چشم می‌خورد که محلی برای تعبیه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است. نسبت ابعاد این نمایشگر به صورت 20:9 است که همان‌طور که اشاره شد، باعث می‌شود 2 میلی متر باریک تر از ام 31 باشد. به علاوه، این گوشی تاحدودی نازک‌تر و سبک‌تر هم هست.

دوربین پشتی چهارگانه گلکسی ای 31 هم از نظر ظاهر و هم از نظر عملکرد، شباهت زیادی به گلکسی ام 31 دارد. این دستگاه از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر)، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی (با زاویه دید 123 درجه‌ای)، یک سنسور ماکروی اختصاصی 5 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

سامسونگ در حال حاضر جزئیات زیادی راجع به تراشه به کار رفته در گلکسی ای 31 ارائه نکرده، اما شواهد موجود به پردازنده مدیاتک هلیو پی 65 اشاره دارند. این تراشه پردازشی دارای دو هسته از نوع Cortex-A75 است که در مقایسه با چهار هسته A73 درون گلکسی ام 31، هم جدیدتر و هم قدرتمندتر هستند. با این وجود نباید انتظار تفاوت عملکرد چندان فاحشی را داشته باشیم.
گلکسی ای 31 در دو پیکربندی تولید شده که یکی از آن‌ها دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایتی حافظه داخلی است و دیگری هم از 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی استفاده می‌کند. البته شیار ورودی کارت میکرو اس دی هم بر روی گوشی تعبیه شده که می‌تواند برای اضافه کردن فضا تا حداکثر 512 گیگابایت دیگر از آن استفاده کرد.

سامسونگ در این گوشی ارزان قیمت خود از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی کرده و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. گلکسی ای 31 در رنگ‌های سفید، قرمز، آبی و مشکی در دسترس خواهد بود (قاب جلویی و محفظه دوربین در تمامی مدل‌ها سیاه رنگ است). مناطق عرضه و اطلاعات مربوط به قیمت هم به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a31_goes_official_with_48mp_quad_camera_5000mah_battery-news-42204.php

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی