دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات بازاریابی آنلاین

دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات بازاریابی آنلاین

از اوایل سال 2020 شایعات زیادی در خصوص گوشی میان‌رده گلکسی ای 41 سامسونگ (Galaxy A41) به گوش می‌رسید و امروز این گوشی بالاخره در ژاپن معرفی شد. البته این تنها یک معرفی اولیه است و نه رونمایی جهت ورود به بازار؛ چرا که طبق برنامه‌ریزی‌های سامسونگ، گلکسی ای 41 قرار است در ماه ژوئن (خرداد-تیر 99) روانه بازار شود.

گلکسی ای 41 در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی گلکسی ای 40 بهبودهای قابل توجهی داشته که از آن جمله می‌توان صفحه نمایش

بزرگ و 6.1 اینچی سوپر امولد با وضوح تصویری +FHD اشاره کرد. در بالای این صفحه نمایش همچنان یک بریدگی قطره‌ای شکل دیده می‌شود که محل تعبیه دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی گوشی است، اما این بار اسکنر اثر انگشت به جای پشت بدنه در زیر نمایشگر جای گرفته که پیشرفت بسیار خوبی است.

گلکسی ای 41 در پشت بدنه خود به یک دوربین سه‌گانه مجهز است که برخلاف مدل‌های اخیر سری گلکسی ای، لنزهای آن به صورت عمودی چیده شده‌اند و خبری از ماژول مربعی نیست. این دوربین سه‌گانه از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

سامسونگ از تراشه هلیو پی 65 به عنوان قلب تپنده این مدل استفاده کرده و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی نیز در نظر گرفته است. انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک بارتی 3500 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می‌کند. گلکسی ای 41 توانسته تأییدیه IP68 را در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به دست آورد و سیستم عامل پیش فرض آن هم اندروید 10 است که در قالب رابط کاربری One UI 2.0 ارائه شده است.

گلکسی ای 41 در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی در دسترس خریداران خواهد بود اما هنوز هیچ اشاره‌ای به قیمت و مناطق عرضه آن نشده است. البته پیش‌بینی می‌شود با نزدیک شدن به زمان رونمایی اصلی گوشی، این اطلاعات هم فاش شوند.

منبع : https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a41-10138.php

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی