دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات بازاریابی آنلاین

دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات بازاریابی آنلاین

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

شرکت کونامی از راه‌یابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ ازطریق یک بسته الحاقی به بازی eFootball PES 2020 خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کونامی از راه‌یابی رسمی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ (Euro 2020) در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی ازطریق یک بسته الحاقی به بازی PES 2020 که درحال‌حاضر با نام eFootball PES 2020 شناخته می‌شود، خبر داده است. شرکت Konami همچنین اظهار داشت که بازی PES 2020 بازی ویدیویی رسمی تورنمنت‌های آتی خواهد بود. در زمان عرضه این بسته الحاقی، بیش از ۵۰ تیم ملی از جمله قهرمان فعلی جام ملت‌های اروپا یعنی پرتغال به همراه کیت‌ها، لوگوها و بازیکنان رسمی آن‌ها به بازی اضافه می‌شود.

 

این اطلاعیه با فاصله کوتاهی از انتشار خبر لایسنس بودن لیگ حرفه‌ای فوتبال ایتالیا در بازی eFootball PES 2020 مخابره شد که به واسطه این قرارداد شاهد تمام لوگوها، جام‌ها و نشان‌های رسمی لیگ سری آ (Serie A) در بازی خواهیم بود. این بازی درحال‌حاضر لایسنس باشگاه منچستر یونایتد، باشگاه آ.ث.میلان، باشگاه اینتر میلان و از همه مهم‌تر لایسنس انحصاری باشگاه یوونتوس را در اختیار دارد که بدان معنا است که بازی FIFA 20 به ناچار باید نام باشگاه یووه را به Piemonte Calcio تغییر دهد.

بازی eFootball PES 2020 در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

منبع : eurogamer

  • امیر روزی طلب

دوشنبه ۲۸ مرداد ماه بازی جدید سگا معرفی می‌شود و حال این شرکت وبسایت جدیدی را در راستای این معرفی راه‌اندازی کرده است.

در اوایل سال جاری میلادی بود که سگا علامت تجاری Humankind را به‌نام خود ثبت کرد. همچنین مدتی پیش بود که این شرکت اعلام کرد در مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۱۹، بازی جدید خود را معرفی می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که سگا در فاصله سه روز مانده به‌ معرفی بازی جدید خود، وبسایتی را راه‌اندازی کرده است که در آدرس آن، واژه HMKD دیده می‌شود. درواقع آدرس سایت اشاره مستقیمی به Humankind دارد که نام تجاری آن در گذشته ثبت شده بود. همچنین با ورود به این وبسایت، یک ضربان قلب را مشاهده می‌کنید و از شما خواسته می‌شود که برای دریافت اخبار معرفی بازی، ثبت نام کنید.

این در حالی است که حساب کاربری توییتر سگا هم این ضربان قلب را به اشتراک گذاشته و از کاربران دعوت کرده است تا عضو خبرنامه سایت HMKD شوند؛ ازاین‌رو اولین نفری خواهند بود که خبر معرفی بازی جدید سگا را مشاهده می‌کنند. بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا پروژه جدید سگا یک بازی کاملا جدید است یا نسخه جدید یکی از مجموعه‌های قدیمی را مشاهده می‌کنیم.

منبع : dualshockers

  • امیر روزی طلب

پس از تمام شدن شمارش معکوس، الکترونیک آرتز بازی Need for Speed Heat را با انتشار یک تریلر معرفی کرد.

چندی پیش بود که الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه Need for Speed، با راه‌اندازی یک شمارش معکوس اعلام کرد که نسخه جدید نید فور اسپید در روزهای آینده معرفی می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی و تمام شدن شمارش معکوس نسخه جدید این مجموعه با نام Need for Speed Heat معرفی شد.

طبق تریلر منتشر شده از نید فور اسپید هیت، شاهد مسابقات شبانه بازی هستیم. همچنین تعدادی از کاراکترهای بازی هم نمایش داده می‌شوند که به‌نظر می‌رسد شخصیت‌های بخش داستانی این نسخه باشند. بااینکه در جریان تریلر منتشر شده اطلاعات زیادی از داستان یا گیم‌پلی بازی منتشر نشد، اما Need for Speed Heat جدا از مسابقات شبانه، دارای مسابقات حین روز با آب‌وهواهای مختلف هم هست.

همچنین یکی از بخش‌های دیگری که در ویدیو معرفی نید فور اسپید هیت نمایش داده شد، قدرت تخریب‌پذیری ماشین‌ها و در ادامه بخش شخصی‌سازی بود. بازیکنان می‌توانند اتومبیل خود را با المان‌های مختلف شخصی‌سازی کنند؛ موردی که از قدیم یکی از ویژگی‌های اصلی و پر جزئیات سری نید فور اسپید بوده است. در انتها مشخص شد که بازی Need for Speed Heat در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) عرضه می‌شود. البته کاربران کامپیوتر که اشتراک Origin Access Premier را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از تاریخ ۱۴ آبان ماه (پنج نوامبر) این بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند و کاربران Origin Access هم می‌توانند در تاریخ ذکر شده ۱۰ ساعت از نید فور اسپید هیت را بازی کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Need for Speed Heat را دریوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع : resetera

  • امیر روزی طلب

جف انتوی، تهیه کننده FIFA 20، در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده است که EA Sports در حال حاضر برنامه‌ای برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای حالت ولتا ندارد.

EA Sports، سازنده بازی‌های ورزشی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، در جدیدترین نسخه از سری FIFA، به‌جای حالت جرنی از یک حالت فوتبال خیابانی به نام Volta استفاده کرده است. همچنین ولتا تنها یک حالت ساده نیست. بازیکنان در این بخش می‌توانند از شخصی‌سازی‌های مختلفی برای تیم خود استفاده کنند و همچنین می‌توانند به‌روش‌های مختلفی مثل لیگ یا Kick-Off، ولتا را تجربه کنید. دراین‌میان سوال مهمی به‌وجود می‌آید؛ آیا حالت ولتا بازی FIFA 20 همانند بخش آلتیمیت تیم دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است؟

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، جف انتوی، تهیه کننده فیفا 20، در گفت‌وگوی اخیر خود با IGN اعلام کرده است که EA Sports برنامه‌ای برای عرضه حالت ولتا با پرداخت‌های درون برنامه‌ای ندارد. در حال حاضر بازیکنان تمام آیتم‌های تزئینی موجود را می‌توانند با انجام چالش‌های داخل بازی کسب کنند. همچنین برنامه‌ای برای سیزن‌پس هم وجود ندارد. در ادامه مشخص شده است که چالش‌ها و آیتم‌های تزئینی حالت Volta به‌صورت ماهیانه تغییر می‌کنند.

طبق گفته‌های جف انتوی، حالت ولتا در روز عرضه فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و بازیکنان می‌توانند تمامی آیتم‌های تزئینی موجود را با انجام چالش‌ها کسب کنند. اما امکان دارد در آینده آن‌ها پرداخت‌های درون برنامه‌ای را به بازی اضافه کنند. در گذشته مواردی وجود داشته‌اند که الکترونیک آرتز پرداخت‌های درون برنامه‌ای را پس از عرضه بازی و دریافت نمرات، به بازی خود اضافه کرده است.

منبع : gamingbolt

  • امیر روزی طلب

برخلاف انتقادهای برخی از بازیکنان از ربات‌های جنگی Fortnite، اپیک گیمز اعلام کرده است که این ربات‌ها از حالت رقابتی بازی حذف نمی‌شوند.

در فصل دهم بازی Fortnite، شاهد اضافه شدن ربات‌های جنگی (Mechs) به‌عنوان وسایل نقلیه جدید بودیم. این ربات‌ها ظرفیت دو بازیکن را دارند. یکی از بازیکنان هدایت این ربات را برعهده می‌گیرد و شخص دوم هم وظیفه شلیک کردن و کشتن سایر بازیکنان را برعهده دارد. دراین‌میان تعدادی از بازیکنان فورتنایت، از قدرت بالای ربات‌های جنگی ابراز نارضایتی کرده بودند و درخواست داده بودند که این ربات‌ها از حالت رقابتی بازی حذف شوند.

 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، در وبسایت خود اعلام کرده است که B.R.U.T.E از حالت رقابتی فورتنایت حذف نمی‌شود. همچنین تیم سازنده یک به‌روزرسانی جدید را برای بازی آماده کرده است که در جریان آن شاهد اضافه شدن یک لیزر به سیستم شلیک موشک‌های B.R.U.T.E هستیم. درواقع زمانی‌که کاربر می‌خواهد از موشک‌های این ربات جنگی استفاده کند و هدف‌گیری خود را انجام می‌دهد، به‌واسطه‌ی لیزر محل فرود آمدن موشک‌ها مشخص می‌شود. ازاین‌رو سایر بازیکنان می‌توانند بهتر از گذشته عکس‌العمل نشان دهند و زنده بمانند.

شرکت اپیک گیمز دراین‌باره می‌گوید:

ما عملکرد B.R.U.T.E در بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به‌دنبال راهی بودیم تا بتوانیم گیم‌پلی آن را بهبود بخشیم. در آپدیت نسخه ۱۰.۱۰ یک لیزر را به موشک‌های این ربات جنگی اضافه کردیم که نشان می‌دهد موشک‌های B.R.U.T.E در کدام مسیر شلیک می‌شوند. همچنین این لیزر صدای مخصوص خودش را دارد و اگر مورد هدف قرار گرفته باشید، با یک صدا شما را آگاه می‌کند؛ حتی اگر پشت سازه‌های بازی باشید. همچنین باگ‌های مربوط به این ربات جنگی را هم رفع کرده‌ایم که در جریان آن بازیکنان می‌توانستند از قابلیت Boost ربات خود سواستفاده کنند. همچنین B.R.U.T.E در حالت‌های اصلی بازی (تک‌نفره، دو نفره و چهارنفره)، حالت‌های محدود زمانی، Arena رقابتی فورتنایت و تورنمنت‌ها باقی‌ می‌ماند. با گذشت زمان این ربات را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانیم مکانیزم‌های آن را بهتر از قبل کنیم.

نظر شما کاربران بازی فورتنایت در ارتباط با B.R.U.T.E و عملکرد آن در بازی چیست؟ آیا شما هم مثل کاربران ردیت از قدرت بالای B.R.U.T.E ناراضی هستید؟

منبع : dualshockers

  • امیر روزی طلب

امروزه با بیشتر شدن فروش های اینترنتی با عبارتی به اسم تولید محتوا روبرو می شویم.مهمترین و شاید تنها بخش تاثیرگذار در یک سایت محتوای آن است.تا محتوایی در سایت نباشد سئوکاران نمی دانند موتورهای جستجو گر را برروی چه چیزی بهینه کنند.

هرچقدر یک سایت دارای طراحی کاربرپسند و محیط گرافیکی باشد ولی محتوایی نداشته باشد ، بی فایده است.یک سایت زمانی ارزش دارد که از لحاظ تخصصی و علمی اطلاعات و آموزش هایی را به بیننده های خود برساند.هر کلید واژه ای که مردم در موتورهای جستجو سرچ می کنند قصد پیدا کردن محتوایی را دارند.محتوا تنها مقالات با فرم بلند نیستند ، هر پیامی که بتواند اطلاعاتی را به مخاطب برساند محتوا است.

تعریف تولید محتوا

تولید محتوا در واقع توانایی و قابلیتی است که جدیدا بسیاری از شرکت های طراحی وب و شرکت هایی که به طور اختصاصی محتوای سایت را تامین می کنند به آن مشغولند.در واقع یکی از مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطبان به یک سایت ، تولید محتوایی جذاب مطابق با اصول سئو است.نباید فراموش کرد که تولید محتوای سایت در صورتی که با کیفیت باشد و اصول فنی و لازم در تولید آن رعایت شده باشد ، باعث به دست آوردن رتبه ای بالا توسط گوگل می شود.

محتوا شامل چه مواردی می تواند باشد؟حال که متوجه شده اید تولید محتوا چیست لازم است بدانید محتوا شامل چه مواردی می تواند باشد:

ینفوگرافیک
Meme
ویدیو
راهنما و مطالب آموزشی
نقد و بررسی کتاب
پست نظرسنجی
بررسی محصول
لیست های مختلف
صفحات لینکی
پادکست
نکات مهم در تولید محتوا چیست ؟

 

1. انتخاب یک موضوع مناسب
چرا انتخاب یک موضوع مناسب مهم است ؟ زیرا محتوا ، هسته اصلی کار شما است طراحی وب سایت تصاویر فونت ها و رنگ ها و بخش بزرگی از نام تجاری شما را تشکیل می دهند اما این محتوا است که باعث می‌شود افراد نسبت به خرید از شما اقدام کند.

2. نحوه ارائه محتوا
نحوه ارائه محتوا مهم است زیرا محتوای شما و مخاطب هدف ارتباط برقرار می‌کند به سایت شما به عنوان ارائه دهنده و معرف نام تجاری شما است و برای انجام این کار به یک مورد نیاز دارید افراد مورد نظری که درباره آنچه که انجام می دهید توضیح دهند تا مخاطب با شما ارتباط برقرار کند.

3. استفاده از جذابیت های بصری و گرافیگی

این موضوع نیز از هیچ کس پوشیده نیست که استفاده از جذابیت های بصری و گرافیکی می تواند تا چه اندازه به مخاطبان شما کمک کند تا بتوانند جذب سایت شما شوند.

4. بررسی نیازها و بازخوردها
همانطور که می دانید زمانی که شما از صفحه ایی که فقط دارای یک سری تصاویر است ، بازدید می کنید احتمالاً اطلاعات زیادی دستگیرتان نمی شود.

برای حل این موضوع موتورهای جستجوگر یک راه حل خوب را ایجاد کردند زیرا آنها با توجه به کلمات کلیدی و سر فصل‌ها و… و در نتیجه محتوای خوب کمک به افزایش از بازدید از سایت شما می کنند.

5. افزایش مطالعات در زمینه کاری

افزایش مطالعات در زمینه کاری شامل چندین مورد می شود مانند:

آ. با یک ایده شروع کردن
همه چیز با یک ایده شروع می‌شود پس شما نیاز دارید که محتوای خود را به محصول یا خدمتی خاص را تبدیل کنید.
همگی نکاتی هستند که در هنگام تولید محتوا باید در خاطر شما باشند و به آنها توجه کنید پس همچنان باید شما یک کلمه کلیدی یا یک موضوع یا یک ایده را برای سایتتان داشته باشید.

ب. انجام دادن تحقیقات
احتمالا صنعت خود را مانند کف دستتان می شناسید اما این به آن معنی نیست که همه حقایق مبتنی بر آمارها را نیز می دانید پس مهم نیست که چقدر از موضوع خود آگاهی دارید ، قبل از شروع به نوشتن باید تحقیقات خود را کامل کنید کامل کردن تحقیقات با استفاده از جستجو در سایر وب سایت ها و یا استفاده از مجلات و صفحات معتبر است.

ج. انتخاب عنوان خود با دقت باید انجام گیرد
۸۰ درصد افراد عنوان محتوای شما را می‌خوانند و فقط ۲۰ درصد دیگر مقاله شما را می خوانند و این به آن معنی است که شما باید یک عنوان خیلی خوب در نظر بگیرید تا افراد ترغیب شوند که متن را هم بخوانند یا با دیگران به اشتراک بگذارند.

برای مطالعه کامل این مطلب و افزایش دانش در زمینه تولید محتوا حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

تولید محتوا چیست ؟

  • امیر روزی طلب

هواوی در جریان رویداد سالانه‌ی خود برای توسعه‌دهندگان، پلتفرم متن‌باز HarmonyOS را برای گوشی‌های هوشمند و ابزارهای مبتنی بر اینترنت اشیا معرفی کرد.

امروز رویداد سالانه‌ی هواوی برای توسعه‌دهندگان آغاز به‌کار کرد. چینی‌ها در این رویداد از HarmonyOS پرده برداشتند؛ پلتفرم‌ متن‌باز جدیدی که ظاهرا نسخه‌ی نهایی‌شده سیستم‌عامل مورد انتظار هانگ‌منگ به‌شمار می‌آید. ریچارد یو، مدیرعامل گروه محصولات تجاری هواوی در جریان رویداد توسعه‌دهندگان از HarmonyOS به‌عنوان «نخستین سیستم‌عامل توزیع‌شده‌ی مبتنی‌بر میکروکرنل برای تمامی سناریوها» نام برد.

پلتفرم جدید هواوی از گوشی‌های هوشمند، اسپیکرهای هوشمند، کامپیوترها، ساعت‌های هوشمند، هدفون‌های بی‌سیم، خودروها و تبلت‌ها پشتیبانی می‌‌کند. در حقیقت ریچارد یو می‌گوید پلتفرم متن‌باز HarmonyOS با حافظه‌های رم چند کیلوبایتی تا چند گیگابایتی سازگاری دارد. 

به‌گفته‌ی مدیرعامل هواوی، پلتفرم HarmonyOS در نهایت با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های مبتنی بر HTML5، لینوکس و به‌ویژه اندروید سازگاری خواهد داشت. ریچارد یو می‌گوید: «تمام آن‌ها [اپلیکیشن‌ها] در آینده روی سیستم‌عامل ما اجرا خواهند شد»، او در ادامه می‌افزاید که کامپایلر ARK به‌کاررفته در توسعه‌ی سیستم‌عامل هارمونی از کاتلین، جاوا، جاوا اسکریپت، C و ++C نیز پشتیبانی خواهد کرد.

براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی هواوی درباره‌ی سیستم‌عامل هارمونی، نسخه‌ی اول آن (HarmonyOS 1.0) ابتدا در نمایشگرهای هوشمند هواوی به‌کار گرفته خواهد شد، این محصولات در سال جاری از راه خواهند رسید. طی سه سال آینده HarmonyOS بهینه خواهد شد و به‌تدریج در دستگاه‌های هوشمند بیشتری شامل پوشیدنی‌ها و سیستم‌ سرگرمی خودروها به‌کار خواهد رفت. ظاهرا سیستم‌عامل جدید هواوی ابتدا تنها در بازار چین منتشر خواهد شد؛ اما پس از مدتی در سایر بازارها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل هواوی ادعا می‌کند که HarmonyOS می‌تواند «در هر زمانی» جای اندروید را روی گوشی‌های هوشمند این شرکت را بگیرد؛ اما هواوی بار دیگر به تعهد به پلتفرم گوگل تأکید کرده است. ریچارد یو با اشاره به اینکه مهاجرت از اندروید به پلتفرم جدید «چندان دشوار نیست»، خطاب به حاضران در رویداد توسعه‌دهندگان گفت:

اگر در آینده نتوانیم از اندروید استفاده کنیم، بلافاصله به HarmonyOS مهاجرت خواهیم کرد.

ریچارد یو باور دارد که سیستم‌عامل هارمونی، به‌دلیل قابلیت به‌کارگیری در انواع دستگاه‌ها «کاملا با اندروید و iOS تفاوت دارد». او می‌گوید: «پس از توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها، می‌توان به‌راحتی آن‌ها را در مجموعه‌ای گسترده از دستگاه‌های مختلف به‌کار گرفت». نخستین دستگاه مبتنی‌بر سیستم‌عامل هارمونی، تلویزیون هوشمند Vision TV آنر خواهد بود که از فردا ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) در چین عرضه خواهد شد.

خبرهای مربوط به سیستم‌عامل جدید هواوی با اعلام ممنوعیت تجارت شرکت‌های آمریکایی با این شرکت در ماه مه، به گوش می‌رسید. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده از آن زمان اعلام کرده بود که بخشی از ممنوعیت متوقف خواهد شد؛ اما وزارت بازرگانی آمریکا کماکان ممنوعیت تجارت شرکت‌های آمریکایی با هواوی را ادامه می‌دهد.

ممنوعیت اِعمال‌شده از سوی آمریکا، استفاده‌ی هواوی از اندروید در گوشی‌های هوشمندش را دشوار می‌کند؛ بنابراین سیستم‌عامل هارمونی، راهکار چینی‌ها در صورت پایان‌یافتن پشتیبانی محصولات این شرکت از سوی گوگل در آینده خواهد بود. در حقیقت گمانه‌زنی‌ها از تلاش هواوی برای آماده‌سازی گوشی هوشمندی مبتنی‌بر HarmonyOS در سال جاری میلادی حکایت می‌کند.

منبع :theverge

  • امیر روزی طلب

ساعت هوشمند فسیل Gen 5 از راه رسید. این محصول به سیستم عامل Wear OS مجهز شده و قیمتی برابر با 295 دلار دارد.

برند آمریکایی فسیل بدون تردید یکی از ارزشمندترین شرکای گوگل که دارای سیستم عامل اندروید پوشیدنی است، محسوب می شود. این برند نه تنها ساعت های هوشمند را تحت برند اصلی خود به فروش می رساند، بلکه همکاری هایی نیز با برندهای مایکل کورس، امپریو آرمانی، کیت اسپید و دیزل دارد.

این برند اخیرا از ساعت هوشمند فسیل Gen 5 رونمایی کرده که قرار است در دو مدل زنانه و مردانه به فروش برسد. هر دو مدل این ساعت با قیمت 295 دلار به فروش می رسند که نسبت به ساعت هایی که با سیستم عامل watchOS کار می کنند، کمی ارزان تر هستند. نکته جالب آن است که هر دو مدل زنانه و مردانه این ساعت اندازه یکسانی دارند.

هر دو مدل اصلی ساعت هوشمند فسیل Gen 5 در سه نسخه فرعی عرضه می شوند. مدل مردانه دارای طرح های استیل، بند چرم قهوه ای تیره و بند سیلیکونی مشکی بوده و مدل زنانه دارای طرح های استیل مشکی، چرم صورتی و استیل رزگلد است.

 

در مقایسه با مدل قدیمی تر Gen 4، در مدل جدید Gen 5 چیپست اسنپدراگون 3100 با رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی ادغام شده است، در حالی که مدل Gen 4 دارای چیپست اسنپدراگون 2100، رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی بود. به نظر می رسد مدل Gen 5 سریع تر و از لحاظ مصرف انرژی نیز کارآمدتر از مدل Gen 4 باشد. کسانی که این ساعت جدید را خریداری می کنند، می توانند با یک بار شارژ کردن آن، یک هفته از آن در مود ساعت آن استفاده کنند.

بدون تردید کاربری تنها برای چک کردن ساعت، 295 دلار هزینه پرداخت نمی کند. این ساعت جدید که کاملا قابلیت رقابت با ساعت های هوشمند دیگر را دارد، دارای قابلیت چک کردن ضربان قلب، محاسبه مسافت دویده شده، انجام پرداخت ها، دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی و دریافت دستورات صوتی از طریق دستیار گوگل است.

منبع : phonearena

  • امیر روزی طلب

نینتندو گزارش مالی جدیدی را در پایان ماه ژوئن 2019 منتشر کرده که طبق آن آمار فروش مجموع دستگاه‌های نینتندو سوییچ در عمرش به 37 میلیون دستگاه نزدیک شده است و بازی Super Smash Bros. Ultimate نیز برای تصاحب رتبه‌های برتر تلاش می‌کند.

نینتندو سوییچ تا پایان ماه ژوئن به عدد 36.87 میلیون دستگاه فروخته شده رسیده است. بازی‌های این کنسول نیز بالغ بر 210 میلیون نسخه فروخته شده‌اند.

پرفروش‌ترین عناوین کنسول نینتندو سوییچ نسبت به ماه مارس تغییر نکرده‌اند، اما با توجه به فروش بالای بازی سوپر اسمش، محتمل است که این بازی به زودی جای «سوپر ماریو ادیسه» را در مکان دوم بگیرد.

تا پایان ماه مارس، رتبه‌های دوم و سوم پرفروش‌ترین بازی‌های نینتندو سوییچ به بازی‌های Super Mario Odyssey با 14.44 میلیون نسخه و Smash Bros. با 13.81 میلیون نسخه تعلق گرفته بود، اما آمار جدید نشان می‌دهند که ادیسه با تنها نیم میلیون نسخه فروش در این ماه‌ها و سوپر اسمش با نزدیک به 1 میلیون نسخه فروش، نزدیک به تغییر جایگاه هستند.

 

سوپر اسمش در حال حاضر تنها 200 هزار نسخه با ادیسه فاصله دارد.

هر دو بازی با فروش کمتری پشت سر بازی Mario Kart 8 Delux قرار گرفته‌اند. بازی Pokemon Let’s Go با این‌که به تازگی منتشر شده است در رتبه‌ی پنجم جدول پرفروش‌ترین بازی‌های نینتندو سوییچ قرار گرفته است.

با این‌که بازی Super Mario Maker 2 هنوز به جمع ده بازی پرفروش نینتندو سوییچ وارد نشده است نینتندو آمار فروش آن را نیز اعلام کرده است.

Mario Kart 8 Deluxe — 17.89 million
Super Mario Odyssey — 14.94 million
Super Smash Bros. Ultimate — 14.73 million
The Legend of Zelda: Breath of the Wild — 13.61 million
Pokemon Let’s Go — 10.98 million
Splatoon 2 — 9.02 million
Super Mario Party — 6.99 million
New Super Mario Bros. U Deluxe — 4.10 million
1-2 Switch — 3.01 million
Mario Tennis Aces — 2.75 million

منبع : gamespot

  • امیر روزی طلب

شیائومی ساعت اسپرت C+86 را در قالب پلتفرم کراودفاندینگ خود معرفی کرد؛ یک ساعت مچی با ظاهری سنتی و امکاناتی مدرن که طراحی زیبا و مستحکمی دارد.
ساعت اسپرت C+86 شیائومی دارای عقربه‌های توخالی و صفحه کرنوگراف (زمان سنج) چند منظوره است. با وجود ظاهر سنتی این ساعت مچی، کاربران می‌توانند از یک کرنومتر دستی برای سنجش فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنند.

بدنه خارجی C+86 که جنسی از فولاد ضد زنگ 316L دارد، با چند فرایند مختلف صیقل داده شده تا کاملا برق بیفتد. شیشه ساعت هم از نوع معدنی با درجه سختی بالاست که می‌تواند به طور موثری از خراش افتادن سطح آن جلوگیری کند.

 

صفحه اعداد ساعت اسپرت C+86 مزین به الگوهای خورشیدی است و درون فضای گرادیانی آن را، خطوط کوچک مشکی رنگ و خطوط بزرگ نقره‌ای رنگ احاطه کرده‌اند. همچنین وجود یک پوشش شب‌نما، مشاهده‌ی زمان در محیط‌های تاریک را برای کاربران تسهیل می‌کند.

اما به کرنوگراف‌‌های سی پلاس 86 بپردازیم. این سه صفحه کوچک در عملکرد کرنومتر نقش دارند و یکی از آن‌ها تایمر ثانیه، یکی تایمر دقیقه و دیگری تایمر ساعت است. در کنار بدنه، دکمه‌های کنترل را می‌توان دید. مطابق معمول، کنترل اصلی ساعت در وسط قرار دارد و دو دکمه دیگر نیز آن را همراهی می‌کنند؛ یکی دکمه شروع و توقف، و دیگری برای تنظیم مجدد تایمر است.

ناگفته نماند که این ساعت اسپرت شیائومی از تکنولوژی کوارتز (quartz movement) شرکت SEIKO بهره می‌برد. برخورداری از بندهای سیلیکونی اختصاصی و ضد آب بودن تا عمق 30 متری، از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. کمپانی چینی هنوز قیمت و تاریخی را برای عرضه‌ی این محصول اعلام نکرده است.

منبع : gizmochina

  • امیر روزی طلب