دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات بازاریابی آنلاین

دیجیتال مارکتینگ

توضیح پاره ای از نکات بازاریابی آنلاین

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم؟

نوشتن محتوای خوب یک انتخاب است.شما می توانید انتخاب کنید که با اختصاص دادن زمان کافی و کار مناسب ، یک محتوای با کیفیت و عالی ایجاد کنید و یک نام تجاری موفق داشته باشید و یا می توانید مسیر آسان را انتخاب کنید و محتوای ضعیف بنویسید ، مسیری که در نهایت شما را به جایی نخواهد رساند و فقط منجر به اتلاف وقت ، انرژی و منابع خواهد شد.

مسیر برای بازاریابان محتوا واضح است.

برای افزایش ترافیک سایت و ارتقا رتبه سایت ، شما نیاز به ایجاد محتوای با کیفیت برای سایت یا وبلاگ خود دارید.اگر شما یک محتوای خاص بنویسید موتورهای جستجو به سایت شما کمک خواهند کرد تا بیشتر نمایش داده شود ولی اگر از محتوای تکراری و کپی شده استفاده کنید گوگل سایت شما را جریمه خواهد کرد.بنابراین ایجاد محتوای با کیفیت نه تنها یک وب سایت بهتر را فراهم می کند بلکه رتبه بندی سایت شما را هم بهبود می بخشد که این امر می تواند تاثیر بسیار مثبتی روی کسب و کار شما داشته باشد.

ممکن است شما برای دلایل مختلفی برای یک سایت تولید محتوا کنید مثلا برای کسب و کار یا سرگرمی شخصی ولی نکته مهم اینجاست که این کار را به درستی انجام دهید.

 

محتوای خاص تولید کنیدهمان طور که اشاره کردیم ایجاد محتوای خاص موجب بیشتر دیده شدن سایت شما می شود و کپی کردن مطالب وب سایت های دیگر موجب جریمه از طرف گوگل می شود که تاثیر منفی روی سئو سایت ایجاد می کند.برای مثال سایت Mahalo یک مزرعه محتوا بود که هر روز با محتوای جدید به روز رسانی می شد اما نه محتوای خاص بلکه محتوای کپی شده!گوگل به سختی آن را جریمه کرد و سایت Mahalo مجبور شد مسیر کاری خود را تغییر دهد.

از این نمونه سایت ها که مزرعه محتوا تولید می کردند بسیار زیاد بود ولی بعد از معرفی ” الگوریتم پاندا ” این روند تغییر کرد و این سایت ها شامل جریمه سنگین شدند.

البته باید کمی در مورد محتوای خاص توضیح دهیم.

برای مثال ایده ها و افکار شما خاص است ولی دوباره نویسی یک محتوا و استفاده از مفاهیم مشابه محتواهای دیگر ، خاص محسوب نمی شود زیرا اگر محتوای شما پخش شود کسی به آن لینک نخواهد داد در حالی که این اولویت اول تولید محتوا محسوب می شود.این یک قطار فکر است که اکثر وب مسترها آن را دارند و سوالاتی که در ذهنشان مطرح می کنند:ما باید محتوای زیادی ایجاد کنیم.

خب چطور می توانیم این کار را ساده و آسان انجام دهیم؟....

                    برای مطالعه کامل این مقاله حتما روی لینک زیر کلیک کنید.
                                    چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم؟

  • امیر روزی طلب

سامسونگ همراه با گلکسی اس ۱۰ از هندزفری های کاملا بی سیم یا ایربادز گلکسی بادز (Galaxy Buds) رونمایی کرد و آن را جایگزین Gear IconX کرد. سامسونگ این لوازم جانبی صوتی را با طراحی AKG معرفی کرد.

هنگامی که در سال ۲۰۱۶ سامسونگ کمپانی بین المللی هارمن (Harman) را خریداری کرد برند AKG زیر مجموعه ی هارمن محسوب می شد. اما حالا AKG در حال آماده سازی ایربادز بی سیم AKG می باشد. توسعه دهندگان XDA سرنخ هایی از ایربادز مذکور در برنامه ی SmartThings سامسونگ پیدا کرده اند. در این برنامه سه عکس وجود دارد که دو تا از آن ها هدفون های AKG و سومی با شماره مدل AKG N400 ایربادز بی سیم را نشان می دهد.

این محصول گمنام می تواند رقیبی برای Powerbeats Pro اپل باشد. برخلاف ایرپادز گلکسی بادز، محصول PowerBeats Pro قلابی دارد که گوشی ها را در گوش نگه می دارد. تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که AKG N400 هم همان کار را انجام می دهد که البته کاملا شبیه به همان نسل قبلی هندزفری های بی سیم سامسونگ در خانواده Gear iConX است. این ایربادز ویژگی های مشترکی با Powerbeats Pro دارد که از میان آن ها می توان به مقاومت به آب و تعریق بدن و ۹ ساعت دوام باتری اشاره کرد. انتظار می رود ایربادز AKG محبوبیت زیادی کسب کند و گران تر از گلکسی بادز ۱۳۰ دلاری به فروش برسد.

با توجه به انتشار عکس های AKG N400 در به روزرسانی اخیر SmartThings ، گمان می رود این ایربادز در رونمایی ۱۶ مرداد سامسونگ در بروکلین معرفی شود. این کمپانی در مراسم مذکور از Note 10 و Note 10+ رونمایی خواهد کرد.

انتظار می رود اپل تا پایان سال جاری یک ورژن جدید از ایرپادز را با قابلیت های مقاومت به آب و حذف صداهای مزاحم و همچنین رنگ بندی متنوع عرضه کند. سونی اخیراً از ایربادز بی سیم خود با قیمت 230 دلار رونمایی کرد. بازار ایربادز حسابی داغ شده و با ورود مایکروسافت و آمازون رقابت در آن شدت می گیرد. در نوامبر سال گذشته، گزارش‌های گارتنر تخمین زد که میزان فروش ایربادز و هدفون از 33.44 میلیون عدد تا سال 2022 به 158.43 میلیون عدد می رسد.

منبع : phonearena

  • امیر روزی طلب

قبل از پرداختن به مبحث اهمیت وبلاگ در طراحی سایت ، باید با مفهوم وبلاگ آشنا شویم.

به یک یا چند صفحه اینترنتی که در آن شخص یا گروه به گذاشتن مطلب به صورت روزانه یا چند روز یک بار می پردازند ، وبلاگ می گویند.موضوعات وبلاگ می تواند در هر زمینه ای باشد و هر شخصی در حوزه کاری خود می تواند وبلاگ نویسی کند.جالب است بدانید بیش از صدها میلیون نفر در سراسر دنیا به وبلاگ نویسی مشغولند.در ایران هم وبلاگ از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز افرادی که در ایران وبلاگ نویسی می کنند ، از مرز میلیون گذشته است.

 

تفاوت وبلاگ و وب سایت

وبلاگ و وب سایت هر دو فضایی در اینترنت هستند که می توان در آن مطلب قرار داد.اما شاید تا به حال این سوال به ذهن شما خطور کرده باشد که تفاوت وبلاگ و وب سایت چیست؟وبلاگ را می توان نمونه کوچک تر وب سایت معرفی کرد.در حقیقت همه ویژگی هایی که یک وبلاگ دارد به صورت پیشرفته تر در وب سایت وجود دارد ، ولی کار با وبلاگ راحت تر از کار با وب سایت است.همچنین وبلاگ می تواند به صورت شخصی باشد و شخص می تواند در هر زمینه ای که دوست دارد به وبلاگ نویسی مشغول شود.

تاثیر مثبت وبلاگ نویسی در سایت

وبلاگ نویسی بخش مهمی از فعالیت سایت شما محسوب می شود.در ادامه به تاثیرات مثبت وبلاگ نویسی و اهمیت وبلاگ در طراحی سایت خواهیم پرداخت.

 

افزایش ترافیک سایت

استفاده از کلمات کلیدی در مطالب

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

اهمیت وبلاگ در طراحی سایت

  • امیر روزی طلب

بدون شک The Last of Us Part II یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 است که هنوز در دست توسعه قرار دارد. شایعه جدیدی منتشر شده که به عرضه بازی در فوریه 2020 اشاهر دارد. منبع این شایعه ظاهرا تا حدودی قابل اعتماد بوده و حتی اشاره کرده این بازی شامل چهار نسخه خواهد بود، Standard، Special، Collector’s و Ellie.

این منبع قبلا نیز تاریخ انتشار Death Stranding دیگر انحصاری بزرگ پلی‌استیشن 4 را لو داده بود که قرار است در نوامبر امسال عرضه شود. البته که چنین موضوعی فعلا در حد شایعه است اما Jason Schreier از Kotaku نیز قبلا گفته بود که احتمال دارد The Last of Us Part II در فوریه 2020 عرضه شود.

مدتی طول می‌کشد تا سونی چنین موضوعی را تایید کند اما اگر درست باشد، گیمرها نیمه اول سال را حماسی آغاز خواهند کرد. همین حالا نیز قرار است بازی‌های بزرگی مانند Final Fantasy VII Remake، Watch Dogs: Legion، Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2، Dying Light 2، Wasteland 3، Cyberpunk 2077 و Marvel’s Avengers در فصل‌های اول و دوم سال 2020 منتشر شوند.

شاید بد نباشد که اشاره کنیم چنین تاریخ انتشار زودی کمی برای بازی‌های Naughty Dog عجیب است، آنها معمولا بازی‌های خود را در مِی/ژوئن یا اکتبر/نوامبر عرضه می‌کنند. فارغ از ماه انتشار The Last of Us Part II می‌تواند فروش فوق العاده‌ای را تجربه کند و سونی نیز قبلا فوریه/مارس را با بازی موفق دیگری یعنی Horizon: Zero Dawn آزمایش کرده است.

منبع : thelastofus

  • امیر روزی طلب

بالا بردن سرعت سایت نکته قابل توجهی است زیرا در طی تحقیقات انجام شده ۴۰ درصد از مردم اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد وب سایت شما را ترک خواهند کرد.

افزایش زمان بارگذاری یک وب سایت بین ۲ تا ۱۰ ثانیه ، رها کردن وب سایت توسط کاربران را ۳۸% افزایش می دهد.طی دوره های اوج ترافیک بیش از ۷۵% کاربران ، وب سایتی که با تاخیر بارگذاری می شود را رها کرده و به وب سایت رقیب خواهند رفت.تحقیقات زیادی در مورد تاثیر سرعت بارگذاری وب سایت منتشر شده است.

تحقیق انجام شده توسط گروه تحقیقاتی Aberdeen به این نتیجه رسید که ۱ ثانیه تأخیر در بارگذاری وب سایت نتیجه ای برابر با ۷% کاهش در گفت و گوها ، ۱۱% کاهش در نمایش دادن صفحه وب سایت و ۱۶% کاهش در رضایت مشتری به همراه خواهد داشت.همچنین مهم است که مدنظر داشته باشیم که امروزه سرعت وب سایت یکی از فاکتور های اصلی در رتبه دهی گوگل است.

 

روش های افزایش سرعت سایت

اطمینان از هاستاین موضوع تاثیر زیادی بر روی وب سایت شما می گذارد.به تحقیق صورت گرفته زیر دقت کنید.
در مقاله ای برای مجله Smashing توضیح داده می شود که یک هاست خوب چه تأثیر زیادی بر سرعت وب سایت می گذارد.
طی این تحقیق دو سرویس گیرنده با وب سایت های یکسان اما یکی هاست معتبر و دیگری هاستی ارزان و نامعتبر، اختلاف زیادی درسرعت وب سایت خود مشاهده می کردند.
اختلاف بارگذاری در یکی از آنها ۷ میلی ثانیه و در دیگری ۲۵۰ میلی ثانیه حساب شد!
در کش مرورگر ذخیره سازی کنید....

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟

  • امیر روزی طلب

چرا نیاز دارید کاربران بیشتر در سایت شما بمانند؟

زمانی که کاربران در سایت شما صرف می کنند یک نشانه واضح است که چگونه در مورد آن فکر می کنند.اگر کاربران بدون اینکه زمان کافی در سایت شما مانده باشند ، سایت شما را ترک کنند نشان دهنده این است که یک قسمت از استراتژی شما مشکل دارد و باید درست شود.ترک زود هنگام کاربران از سایت موجب افزایش نرخ بانس ریت شما می شود و در نتیجه نرخ تبدیل شما را کاهش می دهد و سود شما کاهش می یابد.شما می توانید با استفاده از ابزار گوگل آنالایتیک به راحتی میانگین زمان کاربران در سایت خود را مشاهده کنید.

برای این کار می توانید به قسمت Audience و سپس Overview مراجعه کنید.مقدار میانگین زمانی کاربران در سایت شما بستگی به نوع و کیفیت محتوای شما دارد.اگر شما یک مقاله طولانی داشته باشید و میانگین زمانی کاربران در آن صفحه کمتر از چند ثانیه باشد ، پس این مقاله نیاز به بهبود دارد.هدف شما به عنوان یک وب مستر باید این باشد که کاربران زمان بیشتری را برای مطالب ارائه شده شما صرف کنند.

در ادامه به روش هایی اشاره می کنیم که موجب افزایش میانگین زمان کاربران در سایت می شود.

  1. طراحی خود را مرتب کنید

کاربران به طور متوسط چند ثانیه در سایت می مانند و سپس تصمیم می گیرند بمانند یا سایت را ترک کنند.این چند ثانیه یک پنجره زمانی کوتاه است که شما باید کاربران را متقاعد به ماندن کنید.بهترین روش برای این کار مرتب کردن طراحی سایت شماست.

برای این کار قسمت بالای وب سایت خود را در تلفن همراه و دسکتاپ نگاه کنید ، مهم ترین محتواهای شما باید آن بالا قرار داشته باشد.با این کار کاربران شما بلافاصله پس از ورود بخش مفیدی از سایت شما را مشاهده خواهند کرد.طراحی سایت خود را ساده نگه دارید تا کاربران به راحتی با آن کار کنند ، اگر چیزهای کمتری برای نگاه کردن وجود داشته باشد احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران تمرکز کنند و در سایت بمانند.

برای مطالعه کامل و ادامه این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

چگونه میانگین زمان کاربران را در سایت افزایش دهیم؟

  • امیر روزی طلب

نسخه اندرویدی مرورگر گوگل کروم، به‌تازگی از مرز 5 میلیارد نصب فعال در گوشی‌های اندرویدی گذشت. توسعه روز افزون این مرورگر توسط گوگل و افزوده شدن قابلیت‌های جدید به آن را می‌توان مهم‌ترین دلیل موفقیت این مرورگر دانست.

باشگاه پنج میلیاردی‌های پلی‌ استور به‌تازگی پنجمین عضو خود را شناخت. این عضو جدید امپراطور مصرف رم، یعنی گوگل کروم است. پیش‌تر نیز سایر اپلیکیشن‌های گوگل نظیر گوگل مپس، جیمیل، یوتیوب و جستجوی گوگل به عضویت این باشگاه درآمده بودند. جمعیت استفاده کنندگان از گوگل کروم اندروید روز به روز در حال نزدیک‌تر شدن به جمعیت کره زمین است!


نکته‌ای که باید توجه داشت این است که بخش عظیمی از این جمعیت پنج میلیاردی، مربوط به نصب پیش‌فرض مرورگر گوگل کروم روی دستگاه‌های استفاده کننده از خدمات گوگل پلی است. با این حال افزوده شدن قابلیت‌هایی نظیر حالت تیره، سازنده پسورد و عملکرد بهتر در اشتراک‌ گذاری فایل‌ها در به دست آمدن این موفقیت بی‌تاثیر نیست.

اکو سیستم اندروید هیچ محدودیتی برای استفاده از مرورگر اندرویدی ندارد. در این میان برخی از آن‌ها نظیر فایرفاکس، اپرا و Brave عملکرد قابل قبولی داشتند و از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. با این حال اکثر کاربران، استفاده از گوگل کروم را به دلیل سرعت، طراحی و قابلیت‌های روز افزون آن ترجیح می‌دهند. برای دریافت آخرین نسخه گوگل کروم اندروید می‌توانید از گوگل پلی استفاده کنید.

منبع : androidpolice

  • امیر روزی طلب

بازی SolSeraph که ترکیبی از سبک پلتفرمر و استراتژی است، به زودی توسط شرکت سگا منتشر خواهد شد.


سگا از بازی جدید خود در سبک استراتژی و پلتفرمر به نام SolSeraph رونمایی کرد. این بازی، دنباله‌ا‌ی معنوی برای سری محبوب ActRaiser به حساب می‌آید که برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ روی کنسول SNES منتشر شد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در این اثر بازیکن در نقش هلیوس،‌ شوالیه‌ی روشنایی و محافظ بشریت قرار خواهد گرفت. وظیفه‌ی او ساخت ساختمان‌ و پناهگاه‌هایی برای مردم و دفاع از آن‌ها در برابر لشکر هیولا‌ها و از بین بردن آن‌ها است.

گیم‌پلی بازی SolSeraph از دو حالت استراتژی و پلتفرمر تشکیل شده است. در بخش پلتفرمر با اثری اکشن روبه‌رو هستیم که در آن بازیکن با دویدن، پریدن و ضربه زدن به اجسام مختلف با شمشیر باید در بازی پیش‌روی کند. در قسمت استراتژی، زاویه دوربین بازی تغییر می‌کند و از بالا (Top-down) بازی را به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد که این حالت، ترکیبی از سبک شهرسازی با دفاع از قلعه باشد.

تریلر منتشر شده از این بازی، شامل چندین یادآوری از پدربزرگ آن یعنی بازی ActRaiser می‌شود. طرفداران ممکن است افکت‌های نقشه‌ی ۲.۵ بعدی آن بازی را از حالت گرافیکی Mode 7 کنسول SNES به خاطر داشته باشند.

وظیفه‌ی ساخت بازی سول سراف، بر عهده‌ی استودیوی Ace Team است. این استودیو سابقه‌ی کار روی سری بازی‌های Rock of Ages ،Zeno Clash و Deadly Tower of Monsters را در کارنامه‌ی کاری‌اش دارد.

طبق اعلام سگا، بازی در تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیر) سال جاری، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و از طریق استیم، برای ویندوز منتشر خواهد شد و قیمتی ۱۴.۹۹ دلاری خواهد داشت.

منبع : پی سی گیمر

  • امیر روزی طلب

احتمالا در تلاش هستید که ترافیک سایت خود را افزایش دهید و به دنبال رتبه های بالاتر و جذب مشتریان بیشتر هستید ، ممکن است در این بین بانس ریت بالایی داشته باشید.

به عبارت دیگر کاربرانی که از صفحات اصلی سایت شما بازدید می کنند قبل از اینکه به شما این شانس را بدهند که آن ها را تبدیل به مشتری کنید ، از سایت شما خارج می شوند.

زمانی که شما به دنبال افزایش فاکتورهای سئو سایت خود هستید ، از لحاظ بانس ریت برعکس هستید و به دنبال کاهش آن هستید.

 

اما بانس ریت خوب چقدر است؟

یکی از راه های افزایش نرخ تبدیل داشتن لندینگ پیج های بیشتر است.

طبق تحقیقات صورت گرفته در سال 2013 در سایت Hubspot.com سایت هایی که 40 صفحه یا بیشتر صفحات لندینگ پیج دارند ، 12 برابر نرخ تبدیل بیشتری نسبت به سایت هایی دارند که 5 صفحه یا کمتر صفحات لندینگ پیج دارند!

زمانی که نرخ بانس ریت صفحات اصلی شما شروع به بالا رفتن کند این یک نشانه برای شماست که روی بازاریابی محتوای خود تجدید نظر کنید.

کاهش نرخ بانس ریت به شما کمک می کند که نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

هنگامی که متوجه اهمیت نرخ تبدیل شدید می توانید یک استراتژی محتوای واضح درست کنید که باعث رشد کسب و کار شما شود.

ما در این مقاله عمقی جزئیات را برای شما تقسیم می کنیم و به شما نشان خواهیم داد که بازاریابان هوشمند چگونه نرخ تبدیل خود را افزایش می دهند و چگونه سایت موفقی را می سازند که روی کلمات کلیدی اصلی ، ترافیک زیادی را جذب کند.

بانس ریت چیست؟

!!@@!!برای مطالعه ادامه این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید !!@@!!

چگونه بانس ریت خود را کاهش دهیم؟ ( قسمت اول )

  • امیر روزی طلب